Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A legújabb kutatások szerint ha egészségesen élünk, életünket legalább 14 évvel meghosszabbíthatjuk. Az egészséges életmód könnyen betartható, ha oda figyelünk arra, hogy egészségesen táplálkozunk, naponta legalább félórát mozgunk, nem dohányozunk, és mérsékeljük az alkoholt. Az egészséges életmód sorozatunkban  minisorozatokkal  és bejegyzésekkel segítünk olvasóinknak abban, hogy életmódjukon változtatni tudjanak.. 

 Életmód

Nem könnyű feladni a szokásainkkal és lemondani a kedvenc ételeinkről.  Azonban az egészséges életmód alapköve az, hogy szembesülünk a gyenge pontjainkkal és az egészséges életmód feltétele az, hogy leküdjük a kisértést!

 Egészséges táplálkozás

Ebben a sorozatban bővebben kifejtük az egészséges táplálkozás tényezőit. Röviden annyit, hogy naponta együnk  legalább 5 zöldséget és gyümölcsöt, igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteákat), együnk egy marék diót vagy mogyorót. Húst és tejtermékeket lehet enni, de keveset és zsírszegényt, gabonafélékből pedig csakis teljekiőrlésűt együnk. Süssünk, főzzünk hidegen sajtolt növényi olajokkal vagy vajjal.Továbbá rendszeresen méregtelenítsünk

Egészséges ételek

Ebben a sorozatban az egészséges élelmiszerek előnyeiről írunk, többek között a szuperételek, diók-mogyorók, bizonyos zöldségek és gyümölcsök egészségügyi hatásáról. Összegyűjtöttünk recepteket egészséges levesek, főzelékeksaláták és sütemények elkészítéséhez, amelyek nem csupán egészségesek, de gyors és egyszerű az elkészítésük. Tippeket adunk egy egészséges étrend kialakításához és betartásához!

Diéták, fogyókúrák

Ebben a minisorozatban megvizsgáljuk a top 10  fogyókúrát és a trendi fogyási hóbortokat, amelyekből minden évben akad egy új! Továbbá segítünk azoknak, akik belegabalyodtak abba, hogy mi az egészséges és mi nem, mit szabad enni és mit nem, mitől lehet valóban fogyni és mitől nem. Ezenkívül tippeket és recepteket adunk ahhoz, hogy miképp lehet hosszútávon a felesleges kilókat távol tartani! Valamint diabetikusok, allergiában vagy étel-érzékenységben szenvedőknek ajánlunk tuti tippeket és tuti recepteket. Elmagyarázzuk, hogy mi a glikémiás index.

Testmozgás

Az egészséges életmód egyik feltétele a rendszeres testmozgás. Azonban abszolút nem kell egy fittnesz terembe beiratkozni – otthon, munkaközben, vagy hazafele útközben könnyen beiktathatunk félórás testmozgást!

Testápolás

A bőr a legnagyobb szerv a testünkben – így nem mindegy, hogy mivel ápoljunk, hiszen sok minden felszívódik a vérkeringésbe. A természetes testápolás ezért nagyon ajánlott, továbbá a rendszeres szaunázás, masszázs és egyéb wellness terápiák karban tartják a lelkünk templomát. Ehhez adunk testápolási és szépségápolási tippeket.

Egészséges gyerekek

Az egészséges életmódra idős fejjel nehezebb áttérni, mint fiatalon. Így szoktassuk gyermekeinket a rendszeres testmozgásra, zöldség és gyümölcsevésre, és természetes testápolásra már babakoruktól, így számukra ez lesz a megszokott életmód! Segítünk ebben receptekkel, tippekkel és ötletekkel. 

Az egészséges életmód egy hosszú távú program, de ha betartjuk, azaz odafigyelünk arra, hogy mivel ápoljuk és tápláljuk a testünket, a pozitív hatását is hosszú távon élvezhetjük!